کاروانکاروان
رمز یادت نیست؟

درباره ما

    • ۱۵۷۱b51efa4615513c067723609a3ccf
    • ۱۶۸۳۴۴۸_KALEYBAR-(22)
    • ۱۸۱۹۷۶۶__MG_9593
    • iran-tour-traveling-center-shahdad-desert-farid-sani
    • ۱۶۷۷۹۷۸_GOPR9302
    • ۱۷۷۶۳۲۰_BAZAR-13-
    • jade_chaloos_iran
    • test
    • ۱۶۸۳۴۷۶_KALEYBAR-(27)

پای بر چمن خیس بگذار و به دشت، به درخت، به زندگی

به سفر بیش از این ها بیاندیش .

نام این صفحه “درباره ما” ست. اما من دلم می خواهد پیش از آنکه درباره خودمان بنویسم، درباره خودمان و شما، کمی درباره ی “ما” بنویسم. مایی که هرکداممان دست کم یک باری این را که طبیعت می تواند آرامشی بی حد و حصر پیشکش ِ آدمی کند را تجربه کرده ایم. نگاهی عمیق به آسمانی بی کرانه در یک شب کویری، تنفس هوایی مه گرفته یا به قول آن قطعه ی معروف “بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک، شاخه های شسته”. و از این ها بگیر تا اینکه خیلی ساده پایمان را در خنکای جوی آبی بگذاریم. شادی های کوچک و لذت های عمیق، آدمهای نو و دوست داشتنی. و شکی نیست که این ها در یک کلمه خلاصه می شوند “سفر”.

هر وقت شوق سفر داشتید سری هم به کاروان بزنید. شاید توانستید با کاروان به همان سفری بروید که حال و هوایش را دوست دارید، فهمیدید برای سفری که می خواهید به آن بروید چطور باید مجهز باشد و کوله بارتان را ببندبد. از جاذبه هایی که انتظار شما را می کشند مطلع شدید و برای سفرتان خوب برنامه ریزی کردید. آدمهایی که آنها را در طول سفر ملاقات خواهید کرد را بهتر بشناسید، فرهنگ و آدابشان را بفهمید و بسیاری چیزهایی دیگر. در کنار این ها، کاروان از بین برنامه های خوب سفر بهترین ها را انتخاب می کند، زیر و بمشان را برای شما توصیف و رفتن به این سفر ها را به شما پیشنهاد می کند.

                                                                                       ما یک پیشنهاد همیشگی برای شما داریم “به سفر بیش از این ها بیاندیشید”.

 

اولویت های ما

همسفران، روح کاروان

در زمانه ای که همه چیز سریعتر و وقت ها تنگ تر شده و متاسفانه آدمی هر روز از طبیعت و تاریخ خود دورتر و دورتر می شود، ما بر آنیم که با فراهم آوردن و تولید محتوایی به روز، مختصر و مفید، قابل اطمینان و نو خواننده های این وبگاه را در انتخاب و برنامه ریزی برای سفری خوب کمک کنیم. بی شک، شور و اشتیاق و تلاش ما به تنهایی کافی نخواهد بود و نظرات و خواسته های خوانندگان این وبگاه مهم ترین منبع الهام برای ما و دیگران خوانندگان هستند. کاروان چیزی نیست مگر مجموعه ای از آدمها که شوق همیشگی سفر دارند.

بهترین ایده های سفر

ایران پر است از چشم اندازهای خیره کننده و مناظر بکر و جذاب؛ اما خیلی از ما حتی از وجود چنین جاذبه هایی بی خبریم. مناطقی زیبا که می توانند تجربه سفرهایی به غایت به یاد ماندنی را برای ما رقم بزنند. کاروان با معرفی اینگونه مقاصد گردشگری و توصیف جاذبه های طبیعت گردی ایران تلاش می کند تا به شما در انتخاب سفری که با حال و هوایتان سازگار باشد کمک کند. در کنار این ها تیم کاروان از بین تورهای طبیعت گردی بهترین های آن ها را انتخاب و با ارائه تمام توضیحات لازم، مخاطبانش را به شرکت در آن ها تشویق می کند و از آنها می خواهد در صورت علاقه مندی تجربه های سفر خود را در با دیگر کاربران کاروان در میان بگذارند. امیدواریم این تلاش های مشترک به بالا بردن سطح کیفی سفرها و زندگی هایمان کمک کند. هرچند کوچک.

 درباره ما بیشتر بدانید

 

طبیعت گردی می تواند تجربه ای باشد که مدام شوق تکرار آن را در سر دارید، یا خاطره ای که حتی دلتان نخواهد به یاد بیاوریدش.

یک سفر خوب برنامه ریزی خوب هم می خواهد، وسیله نقلیه مناسب و خیال آسوده هم می خواهد. اگر قرار است از سفر کردن چیزی بیاموزید راهنمایی، تجربه و کمک یک لیدر خوب خیلی به کارتان می آید.

تمام تلاش ما در کاروان بر این است که برای شما امکان انتخاب یک سفر خوب از بین برنامه های بهترین آژانسها و در کمترین زمان ممکن را فراهم کنیم چون دوست داریم سفر برای شما تجربه ای باشد که همیشه به دنبال تکرار آن هستید.

شاید خیلی به چشم نیاید، اما یک غذای خوب، عصرانه ی خوب، اقامت راحت و مواردی این چنینی می تواند لذت سفر را چندین برابر کند. ما چون دوست نداریم لذت سفر را با پول معاوضه کنیم، بیش از آنکه دنبال ارائه خدمات با قیمت پایین تر باشیم، سعی می کنیم بالاترین کیفیت ها را به شما ارائه دهیم.

هر چند از آنجایی که شیرینی هر خریدی به تخفیف است! گاهی هم یک شیرینی کوچک برای خرید شما در نظر می گیریم 😉

با کاروان می توانید جاذبه های محل زندگی خود را به دیگران معرفی کنید یا تجربه سفرتان را به اشتراک بگذارید

اگر دوست دارید زیباییهای محل زندگیتان را به دیگر مخاطبان کاروان معرفی کنید و درباره جاذبه های گردشگری آن مطلبی بنویسید می توانید با عضویت در کاروان این کار را به راحتی انجام دهید و یا مطلب خود را برای ما ارسال کنید تا ما آن را با نام خودتان در وبسایت کاروان منتشر کنیم. همچنین می توانید محل مورد نظرتان را به ما معرفی کنید تا تیم کاروان این کار را انجام دهد. در هر حال کاروان از نظرات و دیدگاه های شما همیشه استقبال کرده و آن را با کمال میل و اشتیاق مد نظر قرار می دهد.

برای ارتباط با تیم کاروان می توانید  با استفاده از آدرس info@ecarevan.com برای ما ایمیل بفرستید و یا با نوشتن ecarevan.com@ در قسمت نظرات، ما را از پیشنهادات و دیدگاه های خود مطلع سازید و یا اگر دوست دارید با ما همکاری کنید اطلاعات تماس خود را برایمان ارسال کنید.

Share This